Збори клієнтів на початку календарного року – традиційна практика для Хмельницького благодійного фонду “Хесед Бешт”. Такі заходи проводить особисто Директор організації, Заслужений працівник соціальної сфери України Ігор Ратушний. За неповний тиждень 2018 року збори відвідали більшедвохсот представників родин клієнтів нашого фонду. Оскільки зустрітися з усіма людьми неможливо, то присутність хоча б одного представника від сім’ї – це вже гарний показник з точки зору розповсюдження інформації. На початку тижня Мідраш-Кафе у Центрі Соціальної Допомоги, де проходили збори, відвідали, переважно, літні люди; наприкінці – молоді батьки та навіть підлітки.
Ігор Олександрович розповів про роботу Фонду у минулому році та поділився планами на майбутнє. Він довів до рецепієнтів особливості політики нашого основного благодійника – Американського Єврейського Об’єднаного Розподільчого Комітету “Джойнт” та критерії допомоги від інших спонсорів. Керівник організації відповідав на запитання клієнтів, роз’яснював процедурні питання, тощо.
Однією з особливостей подібних зібрань є культивація нових ідей, виявлення потенційних потреб та спільні роздуми клієнтів та співробітників ХБФ “Хесед Бешт” про те, як втілювати плани у життя. У поєднанні з ознайомленням клієнтів з матеріально-технічною базою Центру Соціальної Допомоги та перспективними ідеями впровадження корисних програм, це спрацювало надзвичайно плідно. Ми сподіваємося, що найближчим часом ми отримаємо великий перелік нових корисних для громади та громадськості програм.