

Among Hesed's wards are a large number of people with limited mobility. They are deprived of the opportunity to come to events and participate in the life of the community along with other healthier clients.. This problem has deepened, when the coronavirus pandemic invaded our region: all mass events, всі зустрічі з підопічними оф-лайн були припинені з метою запобігання розповсюдженню хвороби.
Щоб підтримати зв’язок один з одним, розуміти потреби і надавати різну допомогу та підтримку, а також забезпечувати можливість участі клієнтів в житті громади, ми влаштовуємо різні онлайн-заходи.
Головна мета проекту «Вікно в світ» – забезпечити клієнтів благодійного фонду «Хесед Бешт» сучасними гаджетами, навчити їх користуватися ними та вміти підтримувати онлайн-зв’язок з менеджерами фонду. Саме для реалізації цього завдання ми й започаткували даний проект. Наші менеджери, добре знаючи клієнтів, визначили тих, котрі можуть опанувати сучасну комп’ютерну техніку, але не мають можливості купити її за власні кошти.
При допомозі Джойнта нам вдалося придбати кілька планшетів, оснащених сім-картками. Зробивши відповідні налаштування, ми подарували їх першим щасливчикам. Волонтери провели грунтовні навчання клієнтів, щоразу збільшуючи їхні можливості роботи з сучасними технологіями.
Завдяки цьому проекту частина наших клієнтів нарешті отримала можливість брати участь в наших онлайн-заходах. Зустрічі зі старими друзями, цікаві майстер-класи, соціальні мережі, безмежний світ Інтернету і багато іншого стають можливими для цієї категорії людей. Їм так цього бракувало!