«Дійти до кожного клієнта» – це гасло, якому повсякчас слідують менеджери Хмельницького благодійного фонду «Хесед Бешт». Допомагати людям тут беруться лише комплексно: виявляють усі потреби, знаходять всі негаразди, вивчають всі вподобання, а вже потім беруться задовольняти прохання клієнтів. З метою найкращої та найефективнішої допомоги тут скликаються зібрання клієнтів.
Одне з таких зібрань відбулось і сьогодні. У конференц-залі Общинного центру «Тхія» зібралися як клієнти, так і менеджери Фонду – people, які відповідають за добробут та ефективну допомогу підопічним. Розуміючи важливість подібних заходів саме для людей, зібрання відвідує директор ХБФ «Хесед Бешт» Ігор Ратушний.
На зібранні брали слово менеджер роботи з людьми у сфері харчування Анжела Таращан, менеджер зі соціальної реабілітації Алла Клопотюк, менеджер у сфері соціальних послуг Раїса Гельман, куратор Олена Торбіна та, actually, директор Ігор Ратушний. Оскільки спрямування допомори, як і робота у Фонді чітко розподілена між конкретними людьми, кожний виступаючий вкотре доносив людям особливості та обсяги допомоги, яка може бути надана програмами «Хеседу». Також людей поінформували про зміни у критеріях, продиктованих головним благодійником МОО «Джойнт», методи реалізації допомоги у різних сферах життя.
Кожен відвідувач міг задавати питання, які турбували особисто його. Оскільки наш Фонд провадить надзвичайно прозору благодійну політику, відповідати на запитання клієнтів нашим менеджерам достатньо просто. Тому опісля зібрання ще лишився час, який використали з толком: клієнти переглянули відеоматеріали, відзняті впродовж року Фондом з роботи різних програм та центрів. Оскільки зібрання припало на траурні дні календаря, також був переглянутий відео сюжет з теми «Пам’ять жертв Катастрофи».
«Неможливо та неефективно надавати опосередковану допомогу, – каже директор ХБФ «Хесед Бешт» Ігор Ратушний. – Якщо у людини проблеми зі здоров’ям, то допомога їй лише харчами чи одягом дасть небагато результату. Завданням нашого фонду є всебічне виявлення потреб і проблем, відповідно до якого ми шукаємо оптимальні шляхи допомоги кожному клієнту».