Перед колективом Хмельницького благодійного фонду «Хесед Бешт» виступив директор Ігор Ратушний та прокоментував ситуацію, яка склалася наразі в Україні. Також він чітко окреслив напрямки роботи та інструкції, яким мають слідувати менеджери організації у роботі з клієнтами.
За словами Ігоря Ратушного, ситуація в країні тривожна. Зараз немає впевненості у завтрашньому дні, тому політика ХБФ «Хесед Бешт» зазнає певних змін. Всі сили тепер будуть спрямовані на зняття соціального напруження, яке існує в середовищі клієнтів. «За будь-яких умов наш Фонд буде виконувати основну гуманітарну місії, – сказав Ігор Олександрович. – Перспективним стануть програми, спрямовані на забезпечення клієнтів харчуванням та медикаментами».
Керівництвом розподільчого комітету «Джойнт» було прийняте рішення направити в наш регіон групу досвідчених психологів. Спеціалісти працювали у гарячих точках, у місцях, де йдуть бойові дії. Їхній досвід матиме значний попит серед клієнтів, які перебувають зараз у стані стресі. Варто зазначити, що деякі члени єврейської громади брали активну участь в державотворчих процесах України, як на місцевому, так і загальнодержавному рівні. Один представник молоді навіть отримав значні поранення в день розстрілу снайперами демонстрантів на вулиці Інститутській в столиці. Наразі життю клієнтів нічого не загрожує, а питаннями здоров’я опікуються відповідальні менеджери.
Ігор Олександрович також наголосив, що Фонд переходить у стан жорсткої економії до нормалізації ситуації в країні. Також будуть скорочені масові та розважальні заходи, у зв’язку з жалобними днями, які відзначають громадяни України. Заходи безпеки будуть посилені. Куратори організації мобілізують діяльність щодо обдзвону клієнтів, візитів до їх помешкань. Разом із тим директор ХБФ «Хесед Бешт» нагадав, що Фонд в цілому та його кабінет лишаються завжди відкритими для людей. Якщо люди потребують виговоритися, потребують заспокоєння, то вони завжди можуть звернутися у «Хесед», де їм ніколи не відмовлять.
Насамкінець Ігор Ратушний закликав усіх, як клієнтів, так і співробітників, до спокою. Ескалація конфлікту, провокації та деморалізація можуть лише зашкодити, тому усім потрібно мати гарячі серця, але зберігати холодні голови.