Кошти – це серце справи, а особливо благодійні кошти, що надходять, як добровільні пожертви від юридичних та фізичних осіб і спрямовані на поліпшення матеріального стану соціально незахищених людей.
Цілком логічно, що за цільовим і раціональним використанням цих коштів, якнайшвидшим проходженням їх від спонсора до одержувача благодійної допомоги потрібен суворий контроль. Практика роботи будь-якої організації чи підприємства свідчить, що чим краще працюють фінансові підрозділи, тим менше вони помітні. І це в повній мірі стосується Фонду «Хесед Бешт».
Термінові платежі, узгодження договорів, видача довіреностей, складання нескінченних звітів, робота з контрагентами, облік товарно-матеріальних цінностей – це звичайний день кожної бухгалтерії. Але після реорганізації Центр аналітичного обліку став чимось більшим, ніж просто бухгалтерія. Окрім стандартних фінансових операцій тут проводиться кропітка робота з оптимізації витрат, аналізу та систематизації витратних статей.
На особливу увагу заслуговує тісна співпраця Центру з усіма іншими структурними підрозділами Фонду. З керівниками всіх служб постійно узгоджується використання коштів у відповідності з доведеними бюджетними лініями. А якісною та своєчасною обробкою всіх фінансових документів Центр вносить, на перший погляд, непомітний, але надзвичайно важливий вклад у велику справу благодійності.
Завдяки високому фаховому рівню та своєчасному виконанню функціональних обов’язків співробітників Центру, вся звітність організації надається якісно та у встановлені строки. За результатами перевірок контролюючими органами господарської діяльності Фонду не було накладено жодних штрафних санкцій та було зазначено, що всі одержані від спонсорів благодійні кошти використовуються за цільовим призначенням.